یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 12 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۵۱:۳۴

شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی:
سکوی فاز ٢١ از اوایل تیرماه بارگیری می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و تاسیسات دریایی ایران با اشاره به بارگیری سکوی فاز ٢١ در اوایل تیرماه گفت: این سکو آبانماه به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا رحیم تبریزی، معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی با بیان اینکه سکوی فاز ٢١ اوایل تیرماه همزمان با سکوی ١٩C بارگیری می‌شود، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اواخر آبانماه سکوی فاز ٢١ به بهره‌‌برداری خواهد رسید و امیدواریم بتوانیم تولید یک میلیارد فوت مکعبی از این سکو را محقق کنیم.


وی تصریح کرد: هم اکنون لولهگذاری فاز ٢١ به پایان رسیده است و در مرحله تست خطوط لوله هستیم که تا شهریورماه آزمایشها به پایان خواهد رسید. معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ادامه داد: عملیات نصب سکوی فاز ٢٠ هم مهرماه آغاز شده است و بهمن ماه نیز این سکو راه اندازی خواهد شد. به گفته وی، اجرای فازهای ٢٠ و ٢١ دومین پروژه از مجموعه پروژه‌های موسوم به ٣٥ ماهه است که براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته یک فاز از آن زمستان امسال وارد مدار می‌شود.


تبریزی با بیان اینکه با تحویل پروژه‌های فازهای ١٩، ٢٠ و ٢١ عملا اجرای پروژه در میدان گازی پارس جنوبی از سوی شرکت تاسیاست به پایان می‌رسد، افزود: با این حال به تازگی قرارگاه خاتم اجرای خطوط لوله فازهای ١٣، و خط دوم فازهای ٢٢ تا ٢٤ را به شرکت تاسیسات دریایی واگذار کرده است. معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ابتدا اجرای خطوط لوله ٣٢ اینچ آغاز خواهد شد اما طی امسال و سال آینده نیز این پروژه‌ها را تکمیل خواهیم کرد.



  کد خبر : 1781
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :